سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سنندج:

حوزه/ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سنندج گفت:اداره اوقاف و امور خیریه سنندج در سال جاری ۲۲ فقره شکایت از متصرفین موقوفات را در محاکم قضایی مطرح کرده است و خوشبختانه بیشتر این پرونده‌ها سرانجام خوبی داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، آرمان شریفی امروز در جمع خبرنگاران که به مناسبت هفته وقف برگزار شد ضمن تبریک میلاد با سعادت رسول اکرم (ص) و امام صادق (ع) اظهار داشت: کسانی که از مال خود برای رضای خدا و کمک به هم نوعان خود می گذرند زمینه سعادت و خوشبختی در این دنیا و آخرت را برای خود فراهم می کنند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سنندج عنوان کرد: یکی از سنت‌های بسیار پسندیده و کاربردی در دین مبین اسلام همین سنت وقف است، بنابراین اداره اوقاف و امور خیریه به عنوان امانت‌دار واقفین در این حوزه تلاش بسیاری دارد که نیت واقفین به درستی انجام شود.

وی ادامه داد: تلاش ما این است که از موقوفات و نیز اجرای نیت واقفین به بهترین نحو ممکن حفاظت و نگهداری کنیم را اگر وقفی وجود نداشته باشد بی‌گمان منفعتی برای جامعه اسلامی نیز به دنبال آن نخواهد بود.

شریفی در ادامه با اشاره به تصرف برخی از موقوفه‌ها، عنوان کرد: اداره اوقاف و امور خیریه سنندج در سال جاری ۲۲ فقره شکایت از متصرفین موقوفات را در محاکم قضایی مطرح کرده است و خوشبختانه بیشتر این پرونده‌ها سرانجام خوبی داشته است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سنندج خاطرنشان کرد: خوشبختانه دادگستری استان کردستان و شهرستان سنندج در بحث مبارزه با متخلفین در حوزه موقوفات همکاری خوبی با این اداره دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha